Ти запустив потужну рекламну кампанію. Щодня твій сайт відвідують сотні людей. Але як дізнатися, хто з них — дійсно твій клієнт? Є спосіб! Що ти чув про лідогенерацію?
Удосконалення процесів генерації лідів — одна з головних цілей в продажах, яка лежить в основі підвищення ефективності організації. На мітапі із Юрієм Усовим, партнером Miller Heiman Group та Дмитром Лисицьким, співзасновником та СЕО Influ2, ми дізнаємося:
- Які підходи в лідогенераціі варто використовувати сьогодні?
- Як оптимізувати процес пошуку лідів за допомогою технологій і методологій в продажах?
- Як спільна робота продажів і маркетингу підвищує кількість лідів?
- Алгоритми ML як спосіб генерації лідів та як big data використовується в маркетингу.
- Досвід B2B маркетингу українських компаній в США: чому потрібно вчитися українським маркетологам?
Більше про спікерів:
Юрий Усов, партнер Miller Heiman Group в Україні та країнах СНД. Юрій має 15 років досвіду В2В продажів, розвитку бізнесу та трансформаційних процесів в продажах та сервісі малого, середнього та великого бізнесів. Як провідний консультант та партнер Miller Heiman Group Ukraine, Юрій має великий досвід у створенні клієнт-орієнтованих процесів продажу та культур у широкому діапазоні B2B-галузей, включаючи телеком, ІТ, важку промисловість, фінансові послуги, машинобудування, хімію та інші. Його глибокі знання та досвід у основних напрямках трансформацій продажів та зміни культури в В2В допомагають йому бути безперечним ключовим ресурсом для клієнтів у створенні їхнього бізнес-успіху.
Dmitri Lisitski, співзасновник та СЕО Influ2. В IT-сфері з 1993 року. Працював у рекламних агентствах групи Publicis, медіа агентстві «Старком Україна». У Групі «1+1» обіймав посаду комерційного директора. Згодом відповідав за злиття bigmir.net, tochka.net, I.ua, Digimedia і Mi6 під егідою UMH Digital. Потім встиг побувати гендиректором центру онлайн-торгівлі All.biz. Дмитро також IT-підприємець. Співзасновник компанії Source Valley, купленої згодом найбільшим в Україні розробником ПЗ, компанією GlobalLogic. Один із творців проекту Startup Crash Test. Лисицький отримав ступінь MBA в Колумбійській і Лондонської бізнес-школах. Зараз Дмитро — співзасновник та СЕО Influ2 — маркетингового рішення на основі штучного інтелекту (AI) в маркетингу.
Модератор: Evgeniy Krazhan, Директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Kyivstar. Професійний досвід Євгена включає роботу в продажах провідних національних та міжнародних компаніях в різних галузях: ІТ-консалтинг — «Innover» (продаж та розвиток бізнесу), банківський сектор — ІНГ Банк Україна (розвиток порталу фінансових новин), агробізнес. У компанії «Київстар» працює з 2005 року. Кілька років займався розробкою і впровадженням процесного підходу та проектів, пов'язаних з підвищенням ефективності ведення бізнесу, антикризовим управлінням. Керував департаментом розвитку малого та середньго бізнесу. З 2014 року очолює департамент розвитку ринку в корпоративному сегменті. Закінчив Національний Університет «Києво-Могилянська Академія», програму зі стратегічного маркетингу Лондонської бізнес школи та Академії Бренда Теленор.
Коли: 12 березня (вівторок), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1651571
350 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!