Заради MVP відрізати крила власній ідеї? Відмовитися від купи фіч, забути про моментальний успіх? Давай розкладемо по поличках: як на практиці втілювати теорії, як ефективно запускати релізи та які виклики product management у стартапі з MVP.
Cпікери:
Віталій Жуков, Product Manager Ring Ukraine. Займається новими розробками у сфері ML, які зроблять камери, сигналізацію та дзвінки “розумними”. До цього 3 роки працював у Artellence, де був Co-founder та Product Manager, разом із командою розробляв ML-алгоритми, що дозволяють аналізувати поведінку людей у соцмережах, і створював моделі, які впливають на рішення тих чи тих мікрогруп населення.
Тези:
Product Vision — практична реалізація теорій.
Деградація концепції продукту до MVP.
MVP: як зрозуміти, що твій мінімально життєздатний продукт справді мінімум.
Розбір кейсів.
Tetiana Okhrimets, Product Marketing Manager ZEO Alliance. До того 2 роки працювала бізнес-аналітиком у сфері менеджмент-консалтингу. Останні 2 роки в Zeo Alliance займається створенням і поширенням різними каналами комунікації Value Proposition продукту MacKeeper by Kromtech. Тетяна відповідає за розробку Go-to-market стратегії нових релізів продукту та максимізацію ефекту від релізу.
Тези:
Go-to-market (GTM) підхід — як випускати релізи на ринок ефективно.
Як створити мультиканальний GTM-план, аби максимізувати ефект.
Ключові складові вдалого запуску та слизькі моменти, які можуть спричинити невдачу.
Timur Alexandrov, Product Manager Genesis. До переходу в Genesis обіймав посаду Сustomer Success Manager в IO Technologies, здебільшого займався спілкуванням із користувачами, user research-ами. Зараз займається продуктовим менеджментом у Genesis Media, відповідає за шість медіа-продуктів у шести країнах, CMS (Content Management System) та Data Science команду. Мета — поєднання медіа та інновацій, щоб користувачі отримали максимальний value від взаємодії з продуктом.
Тези:
Product management у стартапах.
Основні виклики для MVP та як їх розрулювати.
Навіщо та як застосовувати в твоєму бізнесі підхід медіа-стартапа.
Модератор: Nikolay Savin, Head of Products Competera Pricing Platform.
Кому буде цікаво?
Продакт-менеджерам
Власникам продуктових компаній
Стратапам
Маркетологам
Коли: 24 вересня (вівторок), 19-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B1, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1811902
400 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!