Ми підрахували, що кожен другий висловив експертну думку про перший за 27 років незалежності бренд України — від дизайнера і маркетолога до пересічного громадянина. А чи всі розуміють, навіщо країні бренд, які нюанси створення бренду території та що це — не тільки про логотип?
Від геральдичних гербів до креативних логотипів — міста та цілі держави ідентифікують себе по-різному. Історично, правильний візуальний стиль об’єднує та підсилює всі ініціативи та підвищує впізнаваність. До прикладу, Дубай: після впровадження у 2008 році програми просування бренду “Sand to Silicon” місто отримало мільярдні надходження від підвищення попиту на нерухомість, іноземних інвестицій та потоку туристів, кількість яких зростає щороку на 10%. А Словенія від часу впровадження власного бренду щороку зустрічає вдвічі більшу за власне населення кількість гостів. Їхній слоган “I feel Slovenia” відомий у всій Європі.
Ми запросили експертів з брендингу, в портфоліо яких творення брендів Києва, Франківська і, так! - України:
@Pavel Vrzhesch, креативний директор @Banda.
@Roman Havrysh, керівний партнер стратегічної агенції цифрового маркетингу @AIMBULANCE.
@Andriy Fedoriv, засновник креативної компанії @FEDORIV і локації @FEDORIV Hub, де об’єднуються бізнес і творчість.
І дізнаємося від них:
Брендинг територій — що це?
Яким повинен бути хороший бренд території?
Чи потрібен українським містам фірмовий стиль?
Міжнародний досвід територіального брендингу.
Коли: 31 травня (четвер), 19-21:00.
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”)
Квитки тут:
300 UAH